nya tider

På måndag så börjar jag jobba igen. Det känns kul men overkligt.

Har påbörjat min acklimatisering genom att fylla på sminkbeståndet.

Sen så är det ju bloggens vara eller icke vara som jag funderat på. Jag har bloggat sedan 2005 och det har varit jättekul! Jag har lärt känna flera störtsköna människor som förgyllt min tillvaro.

Min ambition har aldrig varit att ha min blogg som karriär utan helt och hållet för mitt eget stora nöjes skull. Jag har skrivit den till största delen privat, men valde att släppa lite på det då Oliven föddes och bloggen fick ett annat fokus.

Mitt fokus har ändrats och nu känner jag mig mätt på bloggandet. Istället för ett tårdrypande farväl så säger jag tack och på återseende!

(Ni som följt min blogg sen 2005 vet varför jag valt denna bild)


Foto: privat

personligt | |
#1 - - Annelie:

Tråkigt för oss läsare! Jag gillade verkligen din blogg, man fick en massa bra inredningstips, stora som små! Ha det så bra i arbetslivet och hoppas att du börjar blogga igen nån gång! :)

#2 - - Anna - Designnörden:

Annelie: Tack! Om man vill ha inredningstips från mig i framtiden så får man vända sig till mig som yrkesperson. Jag jobbar som arkitekt och mycket med inredning.

Ha det så gott!

#3 - - Malin S:

Näääää! Du har ju den bästa bloggen. Jag menar DEN bästa. Du skriver välformulerat, klurigt med finess, mixat, roligt...



Jag får följa livets gång på fejjan istället och så hoppas jag vi kan ses någon gång framöver så kidsen får leka och vi fika. Låt mig korrigera, springa efter kidsen ;)



Kramar och lycka till på jobbet! Är det M som ska vara hemmapappa nu ett tag framöver då?

#4 - - Anna - Designnörden:

Malin: Tack för alla superlativ!

Självklart kan vi ses och jaga kidzen.

Ja, nu är det Marcus tur att ta över ett tag. Själv ska jag ju hänge mig åt karriären som det så fint heter :)

Kram kram

#5 - - Johanna:

NEJ! åh... din blogg är ju först på min lista av dagens kolla-på-internet-sidor. Med lite tur kanske du återvänder så småningom :) Lycka till med allt!

#6 - - Anna S:

Bajskorv!

#7 - - Anna - Designnörden:

Johanna: Vad kul att jag hamnat på din lista! Vem vet hur det blir i framtiden? Kanske får jag ny inspiration?

#8 - - Anna - Designnörden:

Anna S: Japp! That's me :)

#9 - - Anna S:

Ja visste're!!

Jaja. Lycka till med jobbelijobbet nurå!

Kramis

#10 - - Brownie:

Mycket tråkigt, men jag förstår dig....lycka till med allt du företar dig i livet.

#11 - - Anna - Designnörden:

Brownie: Det känns som att jag gjort mitt i bloggvärlden.

Det var härliga tider på Passagen ;)

#12 - - ♥ Anna S:

Sv:

Ja det är klart att jag låter bilen stå på i garaget. Annars skulle ju inte ungen sova.



Vantarna är very old. Nathalie hade dom när hon var liten och jag tror att de är från HM. Very old men very bra!

#13 - - ♥ Anna S:

Hello.

Hur går det i jobbsvängen?

Saknar du inte att blogga, bara liiiite?

#14 - - ♥ Anna S:

Jag är nu inne på min 3e Fiberwig och jag älskar den mascaran!

Sen är det superenkel att ta bort. Ljummet vatten och den kan man liksom dra bort den mellan fingrarana. ALRIG ngt kladd.

Ut o köp!!

#15 - - Anna - Designnörden:

Anna S: ska ta mig till Åhlens och köpa mig en wig. Låter toppen!

Ibland saknar jag bloggen lite. Det är ett kul forum. Kanske gör jag ett litet gästspel snart ;)

Att jobba är the shit! :D

Lönen har varit saknad av denna dam.

#16 - - ♥ Anna S:

Hej :)

#17 - - ♥ Anna S:

Sv: okej, allt för dig!

Kommer du o hämtar byråerna eller förväntar du dig personlig leverans?

Upp