mikroorganism

Hittade dessa mjukismikroorganismer som påminner något om Filurerna som jag skrev om igår.

Mikroorganismerna finns bl.a som Salmonella, Syfilis och Ebola. Perfekt för den pedagogiske föräldern som vill att sina barn ska känna igen dessa elakingar om de stöter på dem!

Kom osökt att tänka på apoteks MacMalin och hennes Amy då jag såg dem :)

Mikroorganismerna finns att köpa från CoolStuff.


Foto: CoolStuff

barn | |
#1 - - Malin S:

Eller hur supercoola?! En Ebola är given till Amybarn! Syfilis känns ju sådär att förklara vart man får det ifrån ;)



Skoj att du tänkte på oss =)

Men du, va stor Oliven har blivit!! Han var ju en riktig bebis när vi sågs. Och jag liksom tänker honom så nu också. Något underligt av mig eftersom jag med säkerhet vet att barn inte stannar i växten. Jag menar, hux flux är Amy stora damen!

Kram kram.

#2 - - Anna - designnörden:

Malin: STD mjukisarna kan få vänta några år innan de gör intåg i barnrummet/tonårsrummet.



Oliver har blivit väldigt mycket större sen vi sågs den där soliga dagen i våras. Han har verkligen tagit igen på de andra jämngamla bebisarna. Men då man inte ser honom live kontinuerligt så förstår jag att du ser honom som en liten pluttis.



Kram till dig och den stora tjejen Amy!

Upp