4 kg

Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt. Oliver är nu hela 54 cm lång och väger lite drygt 4 kg.
För att fira denna invägning så lunchade jag och min moder på Brogyllen. Där tog Oliver sig ton och skrämde upp lite folk. Kanske blev de lite mer rädda då de såg hans randiga mössa. Den är lite lustig i modellen om man säger så.

Idag kör vi på det svartvitröda temat på kläderna.


Foto: privat

oliven | |
#1 - - Malin S:

En rocker-Sir-Väs! Cool!



Jag har nu mailat dig. Ditt mail hade hamnat i skräpmailen. Skandalöst dåligt av spray.se som inte kan göra skillnad på kvalitetsmail från dig och typ suspekta mail från Henry där han vill kränga super-super-effective-drugs.

#2 - - Anna - designnörden:

Malin: Åhå! Då förstår jag varför inget svar inkommit i min lilla lådda. Ska genast kolla.

Upp