da bömb

Än har ingen bomb exploderat i vår kära stad. Tack och lov! Varför vill någon bomba Gbg? Nötter!

Dagens bombhot ledde till att vi fick ändra våra planer för dagen. Vi hade tänkt strosa runt i city. Nu blev det en tur till Allums köpcentrum i Partille istället. Dessvärre så hade de inte de lila badrumsmattorna på Åhléns. De hade alla kulörer man kan tänka sig, men inte den lila. Så det blev ett par byxor till Oliven istället :)
allmänt | |
#1 - - Anna S:

Jag har strosat in da city både igår o idag o jag e obombad.

#2 - - Annas inspiration:

Ja det är för väl att det inte blev någon smäll!



sv: tröjan är köpt förra året på indiska men det kanske finns något liknande i år.

#3 - - Anna - designnörden:

Anna S: Ja, det var ju en himla osis att de skulle bombhota Gbg just nu då du var här. Eller var det inte en tillfällighet at tde två händelserna sammanföll?!

Bra att du trotsade hotet och shoppade loss i vår goa stad!



Anna: Jag såg att det fanns en mindre färgglad tröja på Indiska i år. Din var dock finare tycker jag.

#4 - - ♥ Anna S:

Tillfällighet eller inte.... ja'a du....

#5 - - Anna - designnörden:

Anna S: Nu blir jag än mer misstänksam.

Upp