gastspiel 2.0

Jag kör på lite tyskt.

Det är lite rörande att ni efterfrågar fler inlägg både här i la blogg och även via mail. Dessvärre har jag inte tiden som krävs för få ur mig inlägg löpande. Ska man ha en blogg ska man göra det ordentligt!

Men ett litet gastspiel ska jag nog kunna klämma ur mig med jämna (eller ojämna) mellanrum.

Vad har hänt sen sist? Mjaaaaaaaaaaa! Det händer saker på löpande band. Framförallt för Oliven som nu är en redig pöjk.

Annars så jobbar jag på som vanligt. Njuter av min 80% lön. Härligt att åter kunna shoppa ohämmat! :)

Designnörd som jag är så knarkar jag design var dag. Här hemma är det flertalet projekt på G. Mest för att jag är sur över att inte det perfekta boendet vill uppenbara sig.

De största förändringarna här i hemmet har skett i Olivens rum. Det har köpts nya möbler och anpassats till lek. Ett genomgående tema är "krokodil". Bjussar på en bild på Olivens Legolåda samt kuddhögen som jag införskaffat bestående av vanliga kuddar med örngott som lätt går att sanera. Ett Lejon är givetvis också med på ett hörn, eller i centrum.

All the best!


Foto: privat



personligt | |
#1 - - Malin S:

Hurra fûr gastspiel!



Kram/Malin

#2 - - Anna - designnörden:

Malin S: Danke!

Upp