latte-mamma

Efter 1 år och 6 månader har jag äntligen lyckats bli en latte-mamma! Tillbringade en del av dagen i lekpark sittandes med en latte i handen.

Vissa av mina vänner påstår dock att jag inte riktigt kvalat in som latte-mamma. En menar att jag är en latte-pappa då jag både dricker latte och leker med min iPhone samtidigt. En annan menar att jag måste sitta på ett kafé en hel dag med en latte för att det ska räknas. I min bok räknas dock dagens latte som en kvalificering till latte-mamma.


Foto: privat

personligt | |
#1 - - Anna S:

Blev den inte kall o äcklig efter en hel dag?

#2 - - Anna - Designnörden:

Jo, jag slängde den efter ett tag. Jag var dessutom tvungen att leka med barnet. Inte alls lätt med en latte i handen ;)

#3 - - Anna S:

Näe, lattemammor har det verkligen inte lätt.

#4 - - Anna - Designnörden:

De har såna krav de där kidsen. Leka, matas mm ;)

Upp