2012

Jag undrar vad för spännande som väntar 2012?

Att Oliven fyller 2 år i februari och att min mams fyller 60 i april är ingen suprise. 
Borde börja planera Olivens andra kalas. I år kommer han och hans jämngamla polare att vara mer med på noterna än ifjol. Ifjol så firade vi päron mest att vi hållt liv i våra små ett helt år :)

Min kära mams har meddelat att hon ska bjuda oss på en resa då hon fyller 60 i april. Destination sol och bad.

Sen så får vi se om jag och M lyckas få till det där brölloppet? Vi skulle ha gift oss för 3(!) år sedan då vi skulle bege oss på en låååång resa ut i vida världen. Istället visade det sig att jag väntade Oliven och vi fick göra en inre resa istället. En makalös resa!

Och så var det ju det här med hus. Jag SKA ha ett hus!!!!!! Om jag så ska rita och bygga det själv ;)

Sen så klurar jag lite på vad jag ska hitta på med denna lilla blogg. Önskemål?

2012 here we come!


Bild: privat

personligt | |
Upp