nytt sen sist

Gör ännu ett litet gästspel så att ni inte får alltför stor nörd-abstinens :)

Jobbar nu på mer än någonsin då jag går upp från halvtid till 80%. Ska vara tjänsteledig en dag per vecka för att ägna mig åt la familia.

Annat skoj som är på tapten är att jag ska till hufvudstaden för en egoweekend med kära J. Det blir shopping och bubbel på schemat. That's the way I like it!

På tal om shopping så har jag skaffat mig en ny livskamrat i form av en Mulberry Bayswater som jag suktat efter ett tag. Jag ville ha en med blankt svart skinn och blanka beslag. Nu har jag det!

Det var lite strul då jag köpte väskan med en defekt som man på NK inte ville erkänna. Men då mailade jag till Mulberrys huvudkontor i London. Ett par timmar senare så var den saken löst. I don't do bullshit! :(

Peace!


Foto: privat

personligt | |
#1 - - ♥ Anna S:

Usch!



Faaaan va fin!

#2 - - Emil:

Som ett skolprojekt har jag snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil

#3 - - Malin S:

Rackarns va glassigt med 80 % (hälsar en 100 % knegare). Jag tycker liksom att heltid är ganska soft också men ser fram emot glassiga tider om något år. Har tänkt att bli deltidare när andra kiddet är utploppat. När det blir vet man dock eftersom det inte är på G ännu (kände att jag nog fick förtydliga det ha ha!).

Angående vaniljdoftande lotion så kan man ju hoppas att den kommer tillbaka till vintern. Jag gillade att de hade kombinerat den med grönt äpple så den inte blev för tung.



Kram på dig kära nörd!

#4 - - maja-Style & Life by Leia:

Önskar bara att du gästbloggade liiiiite oftare....nu hinner ju nördabstinensen blomma upp:)



Väskan är ju nästan för snygg....hmm...



kramar

Upp