skit :(

Detta år avslutas på ett synnerligen dumt sätt. Jag har åkt på magkatarr och får avstå från nyårsfirandet. Istället för bubbel så tuggar jag Novalucol och förbannar allt och alla. Dumma mage!
 
Skickade iväg Oliven och Marcus på nyårsfesten så att de inte sveps in i min negativa bubbla. Vi skulle dessutom stå för fördrinken så de var nog önskade :)
 
Stegade surt upp från soffan för att nätspana lite för att muntra upp mig. Hittills har jag bestämt att vi ska ha nytt kakel och ny köksbänk i köket. Kaklet jag är inne på är übersnygga Voltaire i kulören Natthimmel (passande denna dag?) från Marrakech Design.
 
Jag har aldrig varit i Marrakech, men har alltid haft en längtan dit. Kanske borde boka en resa dit i detta sura tillstånd. Då kan jag ju köpa kaklet på plats :)
Foto: Marrakech Design
allmänt | |
Upp