kaffe i pappersmugg

Tänk att lite brun, varm dryck i pappersmugg kan sprida så mycket glädje. Märkligt men sant!
 
Sitter och smälter min första arbetsvecka hos min nya arbetsgivare. Spännande, men också lite läskigt med ny plats och nya människor. Nu har jag förvisso suttit uthyrd här i flera år, men det är ändå en stor skillnad mot för att vara här. Vi satt på ett annat våningsplan, med andra människor.
 
Mitt nya arbetsrum är inrett i klassisk kommunalstil. Dvs. trist.Tyvärr. Möblerna har inte kommit än så jag får hålla till godo med extra trist inredning. Ser fram emot att få boa in mig på riktigt.
 
Helgen ska ägnas åt politik. Stå i valstuga och svara på alla frågor. Sen så ska Oliven springa ett lopp om hela 150 meter. Hoppas att han springer och inte fegar ur. Han är snabb och det borde han visa upp.
På söndag så vankas det kalas för Oliven och sedan ett pass simning. Han var helt salig sist vi var på simskolan! Älskade unge.
Foto: privat
drickbart | |
Upp