gästspel

Gör ett litet gästspel här i den sovande bloggen så ni får veta hur jag har det.

Att jobba är the shit! Att jag lyckats vara sjuk halva tiden av min halvtid är en petitess. Min snälla (förvirrade?) arbetsgivare betalade ut en heltidslön åt mig så jag är mycket nöjd. Det är så det SKA vara tycker jag :)

Annars så umgås jag mest med familjen och goda vänner. Snälla M bjöd mig på middag i fredags då Marcus var ute och after workade med sina kollegor.

Annat nytt sen sist är att en Stokke stol i vitt har flyttat in i hemmet, 2 Union Jack kuddar har hoppat upp i soffan och Olivens rum håller på och barnanpassas. Nu saknas bara en ny Malmbyrå som ska sluka allt småtrjafs som vi har liggandes.

Oliven fyller ett på tisdag och jag känner mig nostalgisk då jag tänker tillbaka till för ett år sedan. Intet ont anande tillbringade jag min sköna söndag och såg fram emot en månads vila innan nedkomst. Att Oliven lagt sig i startblocken och påbörjat sin resa ut i världen var inget jag fattade då. Jag trodde bara att han börjat röra lite mer på sig i magen.

Så nu är ni uppdaterade om vad som hänt sen sist.

May the force be with you!
personligt | |
#1 - - ♥ Anna S:

Men hej å hå.

Här bloggas det i det tysta b

Kommer med Malmbyrån i morgon. Tar morgontåget.

Hur var adressen?

#2 - - Tjolahopp:

Meeh, börja blogga igen! Jag saknar ditt bloggande! Fast nu när jag själv också börjat jobba igen efter mammaledigheten så inser jag att tiden är j*ligt knapp...Åh, sweet memories när man kunde glida runt i mysbyxor hemma...ehm, glida runt var kanske en överdrift (snarare springa runt) då, men men :)

ha det så bra önskar en fellow working mum :D

Upp