andra sidan

Jag har länge utlovat bilder på hur vårt vardagsrum ser ut med den nya soffan. Jag kände nu att det var hög tid att visa upp den delen av vardagsrummet. Och nu får ni se den osminkade sanningen. Så här ser det ut då man har en bebis som kräks och ska roas. Handduk som kräkskydd på soffan, lektäcke på golvet och ett nytvättat lakan på tork på stolarna.

Såg nu att tavlan måste hängas om då den inte längre är centrerad. Se där! Det hade jag totalt missat i detta kaos som är vårt vardagsrum.

Tänk om det såg ut så här i de glossiga inredningstidningarnas hemma hos reportage!


Foto: privat

hemma hos oss - då | |
#1 - - ♥ Anna S:

Haha skönt att du bjuder på "den nakna sanningen"!

För vem f_n har toppstädat hemma när man har småbarn?!? Inte jag iaf :)

#2 - - Anna - designnörden:

Anna S: Någon måste ju börja visa upp hur det egentligen ser ut :)

#3 - - Malin S:

Men det där är ju ett, i mina ögon, stylish rum iallafall! Nu vågar jag definitivt inte visa upp någon naken sanning här hemifrån ;)

#4 - - Anna - designnörden:

Malin S: På bild ser det alltid bättre ut än i verkligheten. Förutom att kameran av någon mystisk anledning lägger på 5 kg på oss människor.

De bilder jag sett från ditt hem har ju alltid varit very stylish. Ordnat och färgkoordinerat. Visa upp hur det verkligen ser ut så jag får mindre dåligt samvete! :)

#5 - - Malin S:

man tackar för omdömet very stylish =) Några snaps från verkliga verkligheten kanske jag kan ordna soonish. Fast jag tror inte jag piffat så förskräckligt för de bilder jag lagt upp men det klart, de har ju inte varit på när bomben precis slagit ner heller ;)

Upp