must have

Är fortfarande utslagen av feber så jag roar mig med att smurfa och kolla in ditt och datt. Nu senast smurfade jag in på Lindex site och hittade denna pyjamas med kanelbullar på. Måste ha! Oliver har bodyn med bullar på, men den börjar bli tight i grenen om man säger så. Och en PJ är ju så mycket bättre nu då hösten kryper allt närmare.

Var lite osäker på om jag skulle lägga upp detta inlägg idag då jag inte kan/orkar ta mig till en Lindex butik och införskaffa denna PJ? Detta för att då jag meddelade alla var jag införskaffat Olivers röda Converse så tog de slut på nolltid.


Foto: Lindex

barn | |
#1 - - Linda:

lindexwebshop ;-) Som nu dessutom har 10% med? (tror att det är det fortfarande) 8-)

#2 - - Anna - designnörden:

Linda: Men då åker jag på en fraktavgift på 40 kronor. Men det kanske jag tjänar igen om jag handlar mera saker? :)

Upp