easy

Oliver börjar behöva bättre fäste då han nu krälkryper omkring här hemma. Tills nu har vi haft ett täcke på golvet åt honom att husera på.

Hittade dessa golvplattor, Easy, av EVA-skum på Bolagret som kanske skulle vara ett bra alternativ? Färgskalan är inte i min smak. Jag önskar att de hade haft dem i svart, vitt och grått.


Foto: Bolagret

barn | |
#1 - - jomenvisst:

Haj!

Sweet memories..;) Minns när jag (ok, inte såå länge sedan då vår gangsterman är född i oktober 09, haha)kollade upp precis samma typ av underlag! Kan tyvärr meddela att jag gick bet på att hitta några snygga till rimligt pris (finns någon typ av kampsportsmatta för typ tusen spänn kvadratmetern). Jag köpte till slut enfärgade gröna från kitsch.se men kan tyvärr inte direkt rekomendera dessa då de är ganska tunna, plus att det krävs minst 3 förpackningar om det ska bli något att röra sig på. Dock är de roliga för 1-åringen att leka med nu i frm av "slänga iväg"-lek, men det är ju inte riktigt syftet :D

Lycka till med underlagsletandet!



Ps. Nästa "fas" är barnmatta, och där finns det myyyycket roligare shopping att se fram emot :D

#2 - - Anna - designnörden:

Jomenvisst: Jag blev tipsad om en matta från en kampsportsbutik. De hade denna typ av matta med bokstäver på i snarlik färgskala. Men jag funderar på att ge mig till tåls och köpa en lekmatta istället. Ungen får lära sig krypa på golvet! Så lärde jag mig och jag har inga men av det :)

Upp