slutspurt

Min frånvaro beror på att jag slutspurtar på jobbet just nu. Min uppdragsgivare hade den dåliga smaken att inte bara byta min dator utan även operativsystem och till en kass version av cad-programmet som jag måste ha. Perfekt då man stressar med leveranser som ska vara klara innan veckan är slut :(
 
En sak har jag hunnit göra den sista veckan; beställa tygprover från Bemz. Vi har en tresits soffa modell Karlanda på vinden som ska fram i dagens ljus i huset. Idag är den klädd i chokladbrunt tyg. Förvisso mycket fint, men ack så opraktiskt då man har ett lejon till katt!
 
Min favorit bland tygproverna är den orangea. M säger dock nej till den. Tråkmåns!
 
Nu är det dags att ta mig en tur till tvättstugan. Det är första gången sen vi flyttade hit för 4 år sedan! Fick till och med läsa bruksanvisningen för att klura ut hur man ska göra.
Foto: privat
allmänt | |
Upp