helg plus ledig måndag

Så var ännu en helg över. Och en dag av föräldraledighet.
Helgen inleddes med ett härligt träningspass med MRL. Var tvungen att föreviga min röda uppenbarelse. Fick tumme upp av en kille på gymmet som nog trodde att jag tränat i timmar :)
Sen så åkte jag och Flickorna Kanold på finaste Mel's kalas.
Där kalasade jag till småtimmarna. Det var länge sedan jag var ute i Göteborgsnatten. Njöt av ljusspelet på hjulet då jag satt och väntade på nattbussen hem till suburbia.
På söndag så byggde jag och Paul Frank en koja i skogen.
Idag så tog vi oss en promenad till vår lilla stads city och strosade runt i affärer. Hittade en affär med dessa nattlampor till barnrummet. Jag tycker dock att den där bebisliknande kaninöronprydda lampan är läskig.
Det finns flera genuina affärer längs med huvudgatan. Svennes ur & optik- där har tiden stått stilla!
Ebbas blommor är också intakt. Härligt!
Skrek nästan till av lycka då jag hittade mitt favoritvolympulver från Evo hos en av suburbias frisörer. Länge leve förorten!
 
Foto: privat
personligt | |
Upp