kökslust

Att ta itu med köket är något som mer och mer växer. När det gäller kök ska man skynda långsamt. Det är tokmånga val i kombination med en massa dollars.
 
För ett tag sen så var jag inne på ett svart kök i lite lantlig stil. Igår såg jag detta "designerkök" från Vedum som jag tycker om. Vi hade ett massivt ekkök i vårt förra hem, och det var super! Kanske lite oldschool med ek just nu, men det kommer tillbaka. Ett oerhört tacksamt material vars kulör ger värme. Kök ska enligt mig inte vara kliniska obduktionssalar. Vi obducerar inte så mycket i vårt kök ;)
Detta kök känns lite mer in time då det har infällda handtag. Clean, för att slänga sig med ännu ett ord från det engelska språket.
Foto: Vedum
inspiration - kök | |
#1 - - Anonym:

Håller med angående ek - det ger verkligen en ombonad känsla! Snyggt till svart och vitt också! Har själv ett alldeles för cleant kök som jag tänker mjuka upp med en stringhyllorna i ek samt dito möblemang. Köket på bilden var ju jättefint! Lådorna kändes bekanta på något vis... påminner lite om IKEAs Malm :D. Ha en bra helg!

Svar: Haha! Du har helt rätt om att lådorna påminner om Malm. Det hade jag inte tänkt på förrän du skrev det :)Trevligt att du talade om vem du var. En IP adress är så opersonlig ;)
Lycka till med Stringhyllan och ha en bra helg!
designnörd

#2 - - Greta:

Meh, anonym var jag, Greta som kommenterar ibland :)

Upp