spara

Efter den sista tidens spenderande så känner jag att det är dags för att dra åt svångremmen. Det har konsumerats i kubik!
 
Jag kanske inte behöver spara så mycket egentligen då jag finansierar mina utlägg med sparade pengar, som jag just lagt undan till sådana här utgifter. Men det kanske är den ekonomiska norrlänningen i mig som känner att det ska sparas lite?
 
Det första jag ska spara in på är tvål till köket (det är de stora åtgärderna jag tar mig an :) ). Vi har kört med Savon de Marseille i flera år nu. Men då literpriset ligger på dryga 200 kronor så känns det liiiite i saftigaste laget.
 
Tänker satsa på Lagerhaus tvålar. Doft av grape eller citrongräs låter fräscht!
Foto: Lagerhaus
ytligheter | |
#1 - - Karin:

Lagerhaus funkar ju också. Om du vill ha lite extra pengar kan du alltid rensa hemma och se om det finns något som du inte behöver. Det kan du sälja, det finns sidor på nätet där du kan lägga upp annonser gratis, typ http://citiboard.se/ , vilket betyder att det inte kostar dig någonting.

Svar: Tack för tipset Karin! Jag ska tänka på det om jag känner att jag behöver få in lite pengar. Problemet är nog mer att jag är för lat för att rensa :)
designnörd

#2 - - Karin:

Jag förstår det. :) Men när man väl börjar brukar det bli ganska kul, man hittar saker som man inte sett på länge. Tips ändå!

Upp