bloggdöden

Bloggarnas storhetstid är över. Känns som att mängder redan har försvunnit och många trampar luft. Jag är helt klart en av dem. Känner inte längre att det är kul.
 
Jag saknar responsen och kommentarerna som förr ramlade in på daglig basis. Inte för att få bekräftelse utan för att det var ett kvitto på att jag inte bara skrev för min egen skull.
 
Ni är många som kikar in här var dag, vilket är jättekul! Jag brukar ofta pika er om att ni är så tysta och lydiga, men sanningen är den att det inte ger mig något att ha många läsare som inte kommunicerar.
 
Därför så har jag nu beslutat att stänga ner den här bloggen.
Tack alla ni som hängt med och kommenterat! Det har varit en skojig resa, men nu är det dags att sätta punkt.
 
Jag sätter punkt med lampan Döden från Tvåfota Design.
 
May the force be with you! ♥
 
 
 
allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vad tråkigt! Jag gillar verkligen din blogg, men jag förstår att det är trist utan respons :(

Svar: Tack för din kommentar!
designnörd

#2 - - Anonym:

Det märks som sagt att det här med blogg inte är lika hett längre. Instagramdöden?!
Jag har däremot problem att explorer kraschar när jag just öppnar denna bloggen så ibland undvikit att öppna för ofta när man har mycket öppet.
Kul att följa någon som vill dela med sig av frågor och tankar som liknar än själv så mycket, tack för det!
Sen kan jag bara berätta att det länge jag läst här, det började med att jag googlade om problem med kakaelplattor. Om jag minns rätt så hade du problem med höganäsmosaik när jag hade problem med höganäsplattor, så det är väl ca 7 år sedan... :-)
Lycka till med det du företar dig istället!

Svar: Oj vad länge du följt mig! Kul! Se där vad lite dåligt kakel kan leda till :)Tyvärr är det nog så att Insta tagit över. Sen så tror jag att en bov i dramat är då bloggarna blev tjejiga. Killarna försvann och ersattes av diverse blaskiga "modebloggar".
Vad konstigt att explorer havererat av min blogg? Censur? ;)
Tack för din kommentar!
designnörd

Upp