vegas baby

Då är det så dags för ett nytt år. Inget spektakulärt egentligen, men ändå så ska det summeras och planeras.
Jag läste vad jag skrev ifjol och en punkt kan jag pricka av: hus! Check på den.
Sen så är det ju det där bröllopet som ska fås till. Men mer om det senare.
 
Mitt stående nyårslöfte är som vanligt att jag ska dricka mer alkohol. Ett himla bra nyårslöfte för det gör inget om jag misslyckas :)
 
Imorgon så blir det middag med goda vänner och bubbel. Jag förbereder mig genom att lacka naglarna. Kulören är passande Las Vegas från Mavala. Jag är annars en Chanelfantast vad gäller nagellack, men vem kan motstå Vegas? Vegas ska bli temat har jag tänkt. Vegas stassen har jag inte bestämt. Kör lite på dagsformen.
 
Och vem vet? Kanske blir det ett Vegasbröllop? ;)
 
Ha en skön nyårsafton och kom ihåg att det bara är en av årets 365 dagar!
Foto: privat
personligt | |
Upp